Kia dosáhla meziročního nárůstu prodejů v každém regionu, nejvyšší zaznamenaly v Číně (130,3 %), dále následují trhy v Koreji (60,4 %), v Evropě (27,6 %), v Severní Americe (23,6 %) a ostatní trhy (11,0 %). Za prvních devět měsíců letošního roku Kia zaznamenala kumulativní 11,8% meziroční nárůst celosvětových prodejů v počtu 1187795 prodaných vozů. Nejvýraznější zisk a 48,3% nárůst vykázal čínský trh díky prodeji 166.869 vozů. Za ním následuje Korea (27,2% nárůst a 291525 kusů prodaných aut), ostatní trhy (10,4% a 213 909 ks) a Severní Amerika (6,4% a 274976 ks).
Letos je dosud nejprodávanějším automobilem značky Kia model Cerato z C-segmentu s počtem 208 627 prodaných kusů. Následuje kompaktní SUV Sportage (127 342 ks) a Rio z B-segmentu (125 092 ks). Čtvrtým nejprodávanějším autem značky Kia je česká Kia cee´d s počtem 92 124 prodaných kusů, první pětku uzavírá nejmenší vůz z portfolia značky Kia Picanto (73 991 ks). Prezident společnosti Kia Motors Corporation Hyoung-Keun Lee je přesvědčen, že navzdory závěrečné fázi šrotovného na mnoha klíčových trzích je pozice Kia Motors Corporation stabilní a bude nadále zaznamenávat nárůsty prodejů díky produktovým novinkám, které Kia uvede v příštím roce.